Del 20 al 24 d’abril s’ha festejat la Setmana Cultural a l’Hospital. Diferents actes s’han succeït durant aquests dies, des de tallers de manualitats fins a la venda de llibres, tot passant per dos concerts, la celebració dels aniversaris i una barbacoa als jardins.

El dilluns es van presentar al vestíbul de la sala Deering les activitats culturals i es va procedir a l’intercanvi de llibres. L’acte fou inaugurat per la Sra. Paquita Sanahuja, qui va llegir una poesia, i pel voluntari Sr. Francesc Marsé, qui recità la llegenda de Sant Jordi (entre d’altres).

El dijous, dia de Sant Jordi, al matí, la Coral de l’Hospital va oferir un concert, sota la direcció de la Sra. Fina Corretgé. Els residents van oferir un repertori de cançons molt emotives. Com a cloenda, es va lliurar un punt de llibre a tots els residents. La Creu Roja també lliurà roses com tots els anys.

A la tarda, l’Escola Municipal de Música Montserrat Almirall de Sitges va venir a oferir-nos un concert. Una vintena nens hi participaren, fent gaudir les nostres oïdes amb diferents cançons. Va haver-hi una gran participació.

El divendres 24, es va fer una barbacoa al jardí, a la qual van assistir tots els residents.

CIMG6761 CIMG6783 CIMG6820