El diumenge 20 de desembre, en col·laboració amb el Grup Pessebrista de Sitges, es va muntar el pessebre de l’Hospital. Es pot veure a l’entrada de l’edifici Deering, al costat de recepció, durant totes les festes de Nadal.
Els dies 21, 22 i 23 de desembre va tenir lloc el popular Mercat de Nadal als jardins de l’Hospital. Ampolles de malvasia i diferents manualitats (avets, àngels i campanetes) es van vendre a un mòdic preu. La resident Dolores Vigó i la voluntària Charo van ser les encarregades de vendre els articles.
El 22 de desembre, la Coral de la residència va fer un recital a l’entrada de l’Hospital. Residents, familiars, voluntaris i treballadors ens vam apropar a escoltar el ja tradicional Concert de Nadal. Sota la direcció de la Fina Corretgé, la Coral va interpretar diferents peces musicals adients a l’època nadalenca. Finalitzada l’actuació, alumnes de l’Escola Pia també ens delectaren amb un seguit de cançons populars.
El dia 23 de desembre, el Pare Noel, carregat de regals i amb arbre de Nadal inclós, va visitar als residents de  l’Hospital tot repartint desitjos de salut, pau i amor pel proper any nou 2016.

CIMG0700 CIMG0708 CIMG0724 CIMG0734 CIMG0737 pessebre2015a