El divendres de Carnaval, cap a les cinc de la tarda, Sa Majestat Carnestoltes i la Reina amb tota la comitiva van arribar a l’Hospital, tot inundant els racons de la casa amb l’alegria i la festa pròpies d’aquesta festa. Els residents els van rebre amb màscares, a la sala Hospital, i amb barrets de diferents models, a la sala Deering.

L’endemà, dissabte, els residents del Deering participaren en el taller de màscares. L’activitat va consistir en pintar-les de diferents colors i textures. Cartolines taronges i grogues decorades amb purpurina imitaven les típiques màscares venecianes.

El dimarts de Carnaval, els residents es disfressaren d’indús a l’estil de Bollywood, amb uns mocadors grans virolats, que emmarcaven els seus rostres. Brillants de colors vius enganxats a la cara van ser el trets distintius. Algunes residents es posaren només un brillant al front simulant el bindi. De berenar, van gaudir d’una xocolatada amb melindros i després de la festa va ser l’hora de ballar i fer xerinola. Per a arrodonir la celebració es va realitzar un sorteig.

CIMG0977 CIMG0985 CIMG0987 CIMG0994