El dimarts 8 de desembre vàrem celebrar el Dia del voluntariat. Residents, familiars, amics, voluntaris i treballadors ens reunirem a la capella per festejar-ho. L’acte va començar amb una missa i en acabar, la Coral de l’Hospital va interpretar unes peces musicals de caire popular. Després, el director de la residència, Manuel Palacios, va presentar l’acte i donà la benvinguda a tots els presents. Es va projectar un audiovisual que recopilava moments viscuts durant els últims 25 anys de voluntariat pel matrimoni Jordi Bassols-Montserrat Ginesta. La resident Leonor Puy els va dedicar unes emotives paraules i un sentit homenatge per les seves vides lligades a l’Hospital. Any rere any han estat i segueixen estant amb tots nosaltres.

Posteriorment, Sor Miracle va llegir un text fent menció especial al bicentenari d’Alfonsa Cavín (fundadora de la Congregació de les Missioneres de la Immaculada Concepció).

A continuació, la presidenta del Consell de Residents, Leonor Puy, va fer entrega del guardó «Hospitalitat 2014» a la Fundació Ave Maria. També la resident Dolores Vigó va lliurar un present a n’Alícia Escobosa per la seva col·laboració amb nosaltres.

Finalment, Fernando Herraiz, Administrador de l’Hospital, lliurà el programa de Nadal a tothom i obsequià als voluntaris amb un detall. Com a cloenda, el voluntari Francesc Marcé, interpretà un poema de Nadal. Per acabar, es va oferir un pica-pica a la placeta, tancant la festa amb una foto de família.

Uns 25 alumnes, de diferents edats, de l’escola anglesa The Olive Tree School van venir el dissabte 12 de desembre a la residència a oferir-nos un concert de Nadal. Van obsequiar als residents amb nadales i cançons populars típiques d’aquestes dates. Alguns pares també van assistir-hi. L’acte va resultar encisador tant per a grans com per a petits. Fins la propera!

Alumnes de P4 de l’Escola Pia van venir el dia 14 de desembre a la residència a cantar unes nadales als avis. Van interpretar un seguit de peces musicals com Jingle bells i Feliz Navidad, entre d’altres. Els avis van gaudir i van cantar amb els més menuts.

El dilluns 14 de desembre, també, a la tarda van venir infants voluntaris del Casal de la Creu Roja a cantar nadales a la residència. Els avis van taral·lejar les populars cançons amb ells i es van anar presentant un per un, tant infants com avis. La tarda, amb aquesta activitat, va resultar d’allò més agradable. Gràcies!

CIMG0546 CIMG0558 CIMG0577CIMG0640