El dia 30 de juny, l’Hospital va celebrar un aniversari molt especial; la capella va complir el seu primer centenari. Un any després de ser inaugurat l’edifici central, en van començar les obres, les quals van acabar el 1915. En són especialment rellevants el retaule de Jaume Forner i el mural pintat per Agustí Ferrer Pino. Aquest esdeveniment el vàrem fer a la mateixa capella, on el director, el Sr. Manuel Palacios, pronuncià unes paraules de benvinguda i agraïment. En el mateix acte, es presentà el puzzle de l’Hospital, realitzat per la Sra. Dolors Vigó. Tot seguit, la Coral interpretà un seguit de cançons populars, sota la direcció de la Sra. Fina Corretgé. Com a convidada especial hi participà la Coral de la residència El Redós (Sant Pere de Ribes), que cantà, també amb molt de goig, cançons populars catalanes. Sor Miracle feu la cloenda, amb un petit escrit dedicat a la capella. A la sortida, tots plegats degustarem un pica-pica al pati de les Moreres.

0535 2045 5329